domingo, 31 de janeiro de 2016

שיר עדיין חברים

עדיין חברים אחרי הכל מבולבל, אחרי הכל זה באומרו,עדיין חברים אחרי הכל מבולבל, אחרי הכל זה באומרו, גם אם המילים הגסות העלות שלעכל אמת אפילו שלא יודע איך לדבר בה; אפילו החברים שלי על ידי בחירה לאחרים אהבה, אני לא יכול להביע את אמת אני מרגיש את הצורה הפנימית עוצמה שלפעמים חונק אותי; חברים עדיין למשהו גבוה יותר שגורם לי לחייך למשהו מורכב להבין מדוע אינטנסיבי כמו שוקולד כהה מה שאני מרגיש; חברים, כי אני עדיין מתעקש על סבל עצמי, בהגנה עצמית, בתיאור של המעשים שלי, בדיווח לא כל הישות שלי, באינו מסומן באופן הדוק על ידי צדדים שלישיים; נראה חברים עדיין כחברה לנשמעים יותר טוב אבל זה בכלל לא מה שאני רוצה, אבל אני רוצה אנסה להיות שלך, לתת לך את עצמי, אבל בשלווה גם אם זה לא אומר שאהבה מיידית מיועד או מתוכנן אהבה; חברים, כי נראה אפילו עכשיו הגיוני למרות שזה אולי יביא לי יותר כאב שבעושה סרט בשחור הלבן שיגרום לך לבכות הסוף העצוב. חברים עדיין לאמיתות נוחים העומדים בכל הזמן גם אם בכאב, אפילו בדרך אוטופי אבל עדיין נשאר משהו כמו אמיתי; חברים עדיין אוהבים את כל אותם ימים כי הן שמש וגשום אבל כל מה שנשאר בהמתנה כמוני ובתוכי ושם; חברים עדיין בדרך בדרך רגועה עם דבר כדי לחסום, טבעי כמו הפירות המתוקים אני מתעקש להוכיח כפרובוקציה שלי או לך, אבל בלי לפגוע במישהו; חברים עדיין כמו קודם אבל תמיד בגל הזה של פלא ואדישות, הכל הוכפל; כל מה שתמיד חווה כדבר כפול, כל מה שתמיד הוא כמו כפול אפילו אני לא להיות שיכור באהבה או בשבילך, גם אם כל זה נכון או אירוני; גם אם הידידות הזאת או אהבה; למרות שזה אמיתי או אוטופיה; עכשיו, אנחנו עדיין חברים. גם אם המילים הגסות העלות שלעכל אמת אפילו שלא יודע איך לדבר בה; אפילו החברים שלי על ידי בחירה לאחרים אהבה, אני לא יכול להביע את אמת אני מרגיש את הצורה הפנימית עוצמה שלפעמים חונק אותי; חברים עדיין למשהו גבוה יותר שגורם לי לחייך למשהו מורכב להבין מדוע אינטנסיבי כמו שוקולד כהה מה שאני מרגיש; חברים, כי אני עדיין מתעקש על סבל עצמי, בהגנה עצמית, בתיאור של המעשים שלי, בדיווח לא כל הישות שלי, באינו מסומן באופן הדוק על ידי צדדים שלישיים; נראה חברים עדיין כחברה לנשמעים יותר טוב אבל זה בכלל לא מה שאני רוצה, אבל אני רוצה אנסה להיות שלך, לתת לך את עצמי, אבל בשלווה גם אם זה לא אומר שאהבה מיידית מיועד או מתוכנן אהבה; חברים, כי נראה אפילו עכשיו הגיוני למרות שזה אולי יביא לי יותר כאב שבעושה סרט בשחור הלבן שיגרום לך לבכות הסוף העצוב. חברים עדיין לאמיתות נוחים העומדים בכל הזמן גם אם בכאב, אפילו בדרך אוטופי אבל עדיין נשאר משהו כמו אמיתי; חברים עדיין אוהבים את כל אותם ימים כי הן שמש וגשום אבל כל מה שנשאר בהמתנה כמוני ובתוכי ושם; חברים עדיין בדרך בדרך רגועה עם דבר כדי לחסום, טבעי כמו הפירות המתוקים אני מתעקש להוכיח כפרובוקציה שלי או לך, אבל בלי לפגוע במישהו; חברים עדיין כמו קודם אבל תמיד בגל הזה של פלא ואדישות, הכל הוכפל; כל מה שתמיד חווה כדבר כפול, כל מה שתמיד הוא כמו כפול אפילו אני לא להיות שיכור באהבה או בשבילך, גם אם כל זה נכון או אירוני; גם אם הידידות הזאת או אהבה; למרות שזה אמיתי או אוטופיה; עכשיו, אנחנו עדיין חברים.

Sem comentários:

Enviar um comentário